Rezerwacji dokonać mogą Goście telefonicznie +48 501 148 202, bądź też elektronicznie wysyłając formularz rezerwacyjny.
Nasze mieszkania mogą wynająć Goście na jedną dobę jak i na kilka dni czy tygodni. Nasza zasada to IM DŁUŻEJ TYM TANIEJ.
W przypadku dokonywanej rezerwacji prosimy Naszych gości o dokonanie przedpłaty w wysokości około 30% wartości pobytu, nie mniej niż koszt jednej doby pobytu. W przypadku wynajmu “Last Minute” rozliczamy całość podczas przekazywania mieszkania.
Doba hotelowa zaczyna się o godz. 17 i kończy o 13 w dniu wyjazdu. (ewentualne przedłużenie doby jest możliwe jeśli mieszkanie jest wolne, z tym pytaniem prosimy o kontakt). Istnieje możliwość indywidualnego dostosowania godziny wyjazdu i przyjazdu.
W przed dzień wyjazdu ustalamy telefonicznie dokładną godzinę wyjazdu.
Standardowo nie zapewniamy usługi transportu. W wyjątkowych sytuacjach proszę jednak zapytać – postaramy się pomóc.
Nie oferujemy tego typu usług, ponieważ w mieszkaniach są w pełni urządzone aneksy kuchenne, gdzie można przygotować posiłki. Poza tym nasze mieszkania znajdują się w samym centrum dzielnicy Przymorze gdzie jest cały wachlarz sklepów, kawiarni, restauracji etc.
Dopuszczalny jest pobyt z małymi pieskami, po wcześniejszym uzgodnieniu oraz uiszczeniu dodatkowej opłaty 20 zł/dobę za sprzątanie specjalnymi środkami. Sami mamy dwa Maltańczyki i wiemy jak ważne są wspólne wyjazdy.
Prosimy o posprzątanie mieszkania na zakończenie pobytu tj.: w aneksie kuchennym pomycie i poukładanie naczyń/sztućców do odpowiednich szafek, w łóżkach zdjęcie poszewek pościeli, WC/Łazienka posprzątanie i poukładanie wyposażenia, i inne jak: wyniesienie śmieci i zbędnych rzeczy
Wyposażenie mieszkań – przykładowe:
Tak, sieć bezprzewodowej WiFi – Gratis.
Niestety nie dysponujemy dodatkowym łóżkiem, lecz jeżeli Państwo mają swój materac dmuchany, to zapraszamy.
Płatności dokonują Goście przy odbiorze kluczy do mieszkania.
Akceptowalna forma płatności to: przelew na konto 100% wartości za wynajem, płatność gotówką PLN przy przekazaniu kluczy i mieszkania. Nie ma możliwości dokonywania płatności kartą elektroniczną.
Tak. Wystawiamy rachunki za pobyt.
Miejsce parkowania pojazdu zawsze zostaje w gestii Gości. Możliwości parkowania to bezpośrednio pod blokiem lub na blisko położonych parkingach strzeżonych.
Koszty parkowania na parkingach strzeżonych uzależnione są od samego parkingu.
Cztery parkingi strzeżone znajdują się maksymalnie 8 min drogi pieszo, a dwa najbliższe po drugiej stronie ulicy Kołobrzeskiej 53 Gdańsk.